czwartek, 28 marca 2013

Admiral Graff Spee zwodowany

Dnia 27/03/2013 Admiral Graf Spee został zwodowany. Na mojej stronie w dziale Galeria jest dostępna pełna dokumentacja zdjęciowa z zakończonej budowy. Myślę że okręt jest wykonany nieźle. Jest to moja 9 jednostka wykonana po tak długiej przerwie w modelarstwie. Tak prezentuje się okręt.


Szybka fotka pokazująca działka FlyHawka zamocowane na swoich stanowiskach.


Model po sesji zdjęciowej został przetransportowany na półkę do gabloty. I jest już co oglądać. Lubię sobie tak wieczorkiem / gabloty są oświetlane ledami / stanąć i popatrzeć na moją flotę. Naprawdę prezentuje się zacnie. Fotografie tego nie oddadzą. Inna kolorystyka, odcienie, każda matryca w aparacie odzwierciedli kolory w innej tonacji - ta bardziej cukierkowe, ta mniej. Tak więc wolę sobie popatrzeć w realu.

Jak pisałem wcześniej jestem właśnie w trakcie przygotowywania IN BOXA modelu AOSHIMY 048283 MAYA 1944. Okręt waloryzowany będzie zestawem Fly Hawka  350028 . I kilkoma innymi jak Vetrean Model i kilkoma z Fly Hawka. Zapowiedziałem sobie podniesienie poprzeczki przy budowie tego modelu. Okręty japońskie mają u mnie dodatkowe preferencje - są po prostu piękne.
Sylwetka mówi sama za siebie.


Czyż nie jest to piękny okręt? Jest cudowny, śliczny, ah, oh i tak dalej.
Jak in box będzie dostępny, dam sygnał. Prace w stoczni ruszą dopiero po świętach.
Wszystkim modelarzom życzę zdrowych i spokojnych świąt, smacznego jajeczka i mokrego w poniedziałek poraneczka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz